Justícia i Pau a Sabadell

Adreça: c/Capmany, 36 (Parròquia de la Puríssima Concepció)   08201 Sabadell
c/e: fmacia18@gmail.com / jipsabadell@yahoo.es
Telèfon: 677 086 456
Responsable: Francesc Macià

Justícia i Pau Sabadell és una de les seccions territorials de l’entitat al Vallès Occidental. Es va formar l’any 2003 amb aquests objectius principals:

· Ser un grup de societat civil organitzada, actuant segons els principis de Justícia i Pau en les problemàtiques que puguin sorgir a la ciutat.
· Divulgar les campanyes anuals de Justícia i Pau a la població de Sabadell.   

Àmbits de treball:

·Sensibilització i creació d’opinió pública mitjançant campanyes, publicacions, conferències, exposicions itinerants, i amb presència en els mitjans de comunicació.
·Incidència i pressió sobre els poders públics per aconseguir canvis en la legislació o polítiques més respectuoses amb els drets polítics, econòmics i socials de les persones.     

Activitats 2008

Campanyes realitzades a Sabadell:

·La Immigració: Causes, Efectes i Propostes d’acció (2003)
·Per un comerç just i un consum responsable (2003)
·Contra la indústria aeronàutica militar: recollida de firmes contra de la instal·lació d'aquest sector industrial a la ciutat de Sabadell i conferència d'un expert (2004)

Jornades:

·2004: Microcrèdit. Una via per resoldre la pobresa?

Cicles:

·2005: Conflictes oblidats: els casos de Txetxènia i Kurdistan

Com col·laborar amb nosaltres?

·Pots fer-te voluntari/a de Justícia i Pau i donar suport en alguna activitat, com ara difusió, xerrades, tasques administratives, etc.·Pots col·laborar en les diferents campanyes que organitzem.
·Pots venir a informar-te i divulgar els nostres materials en moviments, esplais, parròquies, escoles i entitats de tota mena.
·Pots col·laborar econòmicament o fer-te soci/a de Justícia i Pau.