
Plaça Universitat
10.00 h a 20.00 h
La Plaça del Diàleg és una iniciativa per tornar a portar el missatge de l’Arcadi als carrers. Durant tot el dia, la plaça acollirà la instal·lació artística “Ser pacifista al segle XXI. Com contribuir a una cultura de pau ara i aquí?”, realitzada per Domestic Data Streamers, amb l’objectiu de compartir els seus missatges més importants i de generar espais de trobada, debat i conscienciació de la ciutadania en general. També hi haurà un espai musical i un espai en el qual seran presents diverses entitats de la ciutat vinculades amb l’Arcadi. L’acte de cloenda de la Setmana per la Pau – Arcadi Oliveres 2022, que començarà a les 19 h, serà conduït per Brigitta Lamoure.
Acte coorganitzat amb l’Institut Català Internacional per la Pau, el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i Lafede.cat.
Amb el suport de la Fundació Solidaritat UB i Fiare. I amb la participació de Càritas Barcelona, Centre Delàs, Escola Cultura de Pau, FCVS, FETS, Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU, Fundipau, Novact, Plataforma per una Fiscalitat Justa i Unipau.
Imatge: Domestic Data Streamers
Compartir a
